24 فبراير، 2008

هوه الحزن ساكن جوايا ولا ايه







حساني طاير مجروح
بتألم وكلي جروح
اهرب من الحزن اللي ماليني
ولا من العالم الخداع
اروح فين . . واجي منين
بتألم وكلي جروح
حساسة وده كل ذنبي
في الدنيا وماليش أقول آه
حساسة ومش هقدر أعيش
لأني مقررتش أعيش
وأنا ليه دايما بستحمل
أحزان غيري وأحاول أداوي
وأنا غيري مش قادر يداويني
غلطانة أنا ولا غيري
بس خلاص
أنا غلطانة . .
أنا اللي كلي جراح
لازم استحمل
أكتم غيظي . . واهوه ارتاح
مش لازم أشكي
مش لازم أبكي
مش لازم أحسس غيري بالآه
اقعد وحدي . . في ركني
أحاسب نفسي وأقول الآه
وبكده مش محتاجة لأيد تساعدني
مش محتاجة حضن يطمني
خلاص
اقعد وحدي زي زمان
اقعد آهاتي من الأوجاع
ويا جراحي . . مهموم وكئيب
ومحدش هيقدر يساعدني
خلاص . .
مش هطلب حد يطمني
مش هطلب حد ياخدني في حضنه
أنا مع نفسي . . والأوجاع
بتألم . . وأنا كلي جراح
BY : Beautiful Soul

هناك تعليق واحد:

Tamer silit يقول...

مدونة جميلة واسلوبك جميل

استمتعت هنا

حضور اول ولى عودة